Uspěli jste ve výběrovém řízení a nastupujete na UTB. Společně s Vámi doladíme veškeré nezbytné náležitosti a administrativu.
Všechny nástupy na UTB probíhají
první pracovní den v měsíci. V den nástupu se dostavíte na smluvené místo.
Na personálním oddělení si u své personalistky podepíšete pracovní smlouvu a všechny související dokumenty. Seznámíte se s Vaší
mzdovou účetní, se kterou doladíte zbytek administrativy.
V den nástupu Vás budou čekat
vstupní školení. Potkáte se s kolegyní z
Oddělení rozvoje lidských zdrojů. Absolvujete povinná školení
Bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a
Požární ochrany (PO), a zároveň se proškolíte v problematice
ochrany osobních údajů (OOÚ nebo tzv. GDPR).
V
Centru výpočetní techniky vám bude vyrobena zaměstnanecká karta, kterou se budete na UTB identifikovat, bude Vám sloužit pro vstup do univerzitních budov, knihovny i k nákupu občerstvení v univerzitních bufetech, případně si s ní zaplatíte oběd v menze.
Vedoucí či osoba určená s Vámi probere provozní a pracovní záležitosti.
Vítejte na UTB!