VÁŠ PRVNÍ DEN NA UTB

Uspěli jste ve výběrovém řízení a nastupujete na UTB. Společně s Vámi doladíme veškeré nezbytné náležitosti a administrativu.

Všechny nástupy na UTB probíhají první pracovní den v měsíci. V den nástupu se dostavíte na smluvené místo, kde se potkáte s kolegyní
z Oddělení rozvoje lidských zdrojů. Absolvujete povinná školení Bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a  Požární ochrany (PO), a zároveň se proškolíte v problematice ochrany osobních údajů (OOÚ nebo tzv. GDPR).

Na personálním oddělení si pak u své personalistky podepíšete pracovní smlouvu a všechny související dokumenty. Seznámíte se s Vaší mzdovou účetní, se kterou doladíte zbytek  administrativy.

V Centru výpočetní techniky vám bude vyrobena zaměstnanecká karta, kterou se budete na UTB identifikovat, bude Vám sloužit pro vstup do univerzitních budov, knihovny i k nákupu občerstvení v univerzitních bufetech, případně si s ní zaplatíte oběd v menze.

Vedoucí či osoba určená s Vámi probere provozní a pracovní záležitosti. 

Vítejte na UTB!
© 2021 Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Všechna práva vyhrazena
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram