Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studií
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice referenta/referentky studijního oddělení.
Co od Vás požadujeme?
- VŠ nebo středoškolské vzdělání;
- dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- organizační a komunikační schopnosti;
- základní komunikační schopnosti v anglickém jazyce;
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, schopnost týmové práce, časová flexibilita;
- morální a občanská bezúhonnost.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- 30 dnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: září 2024
Pracovní úvazek: 1,0
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 14. 5. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
K žádosti je třeba doložit kopii dokladů o vzdělání a čestné prohlášení o bezúhonnosti.
FHS si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
Do kolektivu zaměstnanců Centra výpočetní techniky (CVT) hledáme novou kolegyni nebo kolegu.
Co Vás na této pozici čeká?
- Administrace, údržba a rozvoj hardware serverové infrastruktury;
- administrace virtualizovaného prostředí na platformě Hyper-V;
- správa diskových úložišť;
- správa uložených dat - zálohování, obnova, zabezpečení;
- pravidelná instalace bezpečnostních záplat a aktualizací;
- vedení řádné dokumentace ke spravované oblasti.
Co od Vás požadujeme?
- VŠ vzdělání technického směru;
- orientace v hardware serverů a diskových polí (SAN);
- znalost serverových operačních systémů MS Windows na administrátorské úrovni;
- orientace v principech fungování sítí a síťových protokolů (TCP/IP);
- samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, ochota učit se;
- znalost AJ - komunikace a čtení technické dokumentace.
Výhodou jsou zkušenosti:
- s administrací virtualizační platformy Hyper-V nebo VMware;
- s Active Directory;
- se zálohovacími software Veeam Backup;
- s administrací operačního systému Linux;
- s některým ze skriptovacích jazyků;
- v oblasti automatizace úloh.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Moderní pracovní prostředí s kanceláří v centru Zlína;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- pružnou pracovní dobu (s pevnou částí od 9 do 14 hodin);
- nárok na 6 týdnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem - např. výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, možnost využití sportovišť univerzity ve Zlíně a celoroční rekreace v univerzitní chatě Portáš v Javorníkách.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pracovní úvazek: 1,0
Mzdové podmínky v souladu se Mzdovým předpisem UTB, při splnění podmínek dosaženého VŠ vzdělání, praxe a dosavadních zkušeností nástupní mzda 40.000 Kč.
Pracovní smlouva na 1 rok s 3 měsíční zkušební dobou a možností jejího dalšího prodloužení.
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 20. 5. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
UTB si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
Do kolektivu zaměstnanců Centra výpočetní techniky (CVT), oddělení informačních systémů, hledáme novou kolegyni nebo kolegu.
Co Vás na této pozici čeká?
- Administrace studijního informačního systému (IS/STAG);
- pravidelná kontrola funkčnosti systému, aktualizace na úrovni operačního systému a aplikačního prostředí;
- monitoring a diagnostika provozu operačních systémů;
- spolupráce s dodavatelem systému (řešení problémů, rozvoj systému);
- spolupráce s dodavateli podpůrných systémů (platební brána, ekonomický systém apod.);
- spolupráce a zajišťování technické podpory součástem univerzity (metodika, poradenství);
- podpora studijních oddělení, vytváření výstupů dle požadavků uživatelů;
- vedení a udržování dokumentace.
Co od Vás požadujeme?
- VŠ vzdělání technického směru (zaměření informatika nebo matematika);
- obecná znalost linuxových operačních systémů (Red Hat, Debian);
- znalost problematiky relačních databází (Oracle 19c a vyšší verze);
- základy jazyka SQL;
- základní znalost hardware serverů;
- orientaci v oblasti informačních technologií a systémů;
- samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, ochota učit se;
- znalost AJ - komunikace a čtení technické dokumentace.
Výhodou jsou znalosti:
- architektury a principů DWH;
- jazyka PL/SQL.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Moderní pracovní prostředí s kanceláří v centru Zlína;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- pružnou pracovní dobu (s pevnou částí od 9 do 14 hodin);
- nárok na 6 týdnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem - např. výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, možnost využití sportovišť univerzity ve zlíně a celoroční rekreace v univerzitní chatě Portáš v Javorníkách.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pracovní úvazek: 1,0
Pracovní smlouva: na 1 rok s 3 měsíční zkušební dobou a možností jejího dalšího prodloužení
Mzdové podmínky v souladu se Mzdovým předpisem UTB, při splnění podmínek dosaženého VŠ vzdělání, praxe a dosavadních zkušeností nástupní mzda 40.000 Kč.
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 20. 5. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
K žádosti je třeba doložit kopii dokladů o vzdělání a čestné prohlášení o bezúhonnosti.
UTB si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice rozpočtář/rozpočtářka a finanční analytik/analytička.
Co Vás na této pozici čeká?
- Vytváření a sledování rozpočtových plánů v souladu s cíli univerzity a předpisy financování;
- zpracování finančních analýz, příprava prognóz a reportů pro vedení univerzity;
- správa financí a kontrola hospodaření univerzity v souladu s přiděleným rozpočtem;
- zpracování výkaznictví pro ministerstva a jiné poskytovatele dotací;
- poskytování poradenství a podpora při finančním plánování jednotlivých fakult a oddělení;
- komunikace s vnitřními a externími zainteresovanými stranami ohledně rozpočtových otázek a finančního řízení.
Co od Vás požadujeme?
- VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického směru;
- minimálně 3 roky zkušeností v oblasti rozpočtového plánování a správy financí;
- orientace v účetní a daňové legislativě;
- dobré analytické a logické myšlení/schopnost práce s finančními daty a analýzami;
- konstruktivní přístup k řešení problémů;
- schopnost pracovat samostatně i v týmu, časová flexibilita, pečlivost, spolehlivost a důslednost;
- základní znalost anglického jazyka;
- morální a občanská bezúhonnost.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- 30 dnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu a s příspěvkem zaměstnavatele;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem (např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka).
Co ještě oceníme?
- Znalost univerzitního prostředí a účtování neziskových organizací;
- znalost ekonomického - informačního systému SAP;
- velmi dobrou uživatelskou znalost MS Office, především Excelu.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: ihned nebo dle dohody
Pracovní úvazek: plný úvazek
Druh pracovního poměru: na dobu určitou, později možnost prodloužení na dobu neurčitou
Motivační dopis spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 21. 4. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
K žádosti je třeba doložit kopii dokladů o vzdělání a čestné prohlášení o bezúhonnosti.
UTB si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Koleje a menza
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Samostatná kuchařka/ samostatný kuchař.
Co Vás na této pozici čeká?
- Samostatná příprava hotových jídel i minutkové kuchyně;
- příprava jídel pro účely společenských akcí (rauty, bankety, číše vína, apod.);
- spolupráce na tvorbě jídelních lístků.
Co od Vás požadujeme?
- Vyučení v oboru kuchař/ka nebo praxe v oboru;
- samostatnost;
- chuť pracovat;
- schopnost pracovat v týmu.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Mzda dle praxe a zkušeností;
- možnost profesního růstu;
- práce na ranní směnu, pondělí - pátek;
- 6 týdnů dovolené;
- volné vánoční svátky;
- pracovní oděv a zajištění jeho údržby;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pracovní úvazek: 1,0
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 20. 4. 2024 vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
KMZ si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Právník/právnička.
Co Vás na této pozici čeká?
- Zajišťování veškeré právní agendy na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, např. řešení občanskoprávních, pracovněprávních a ostatních právních záležitostí včetně zastupování Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně v právních sporech;
- tvorba a úprava vnitřních norem, evidence, archivace;
- poradenská činnost.
Co od Vás požadujeme?
- Ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právního směru;
- znalost právního prostředí veřejných vysokých škol výhodou;
- orientace v oboru občanského, obchodního, pracovního, správního a autorského práva, preciznost a vysoké pracovní nasazení;
- velmi dobré komunikační dovednosti;
- schopnost samostatné i týmové práce;
- velmi dobrá znalost MS Office;
- aktivní znalost anglického jazyka (znalost právní terminologie výhodou);
- morální a občanská bezúhonnost.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- pružnou pracovní dobu;
- 30 dnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dohodou
Pracovní úvazek: 1,0
Pracovní smlouva: na dobu určitou s možností prodloužení
Motivační dopis spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 30. 4. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
K žádosti je třeba doložit kopii dokladů o vzdělání a výpis rejstříku trestů ne starší tří měsíců.
UTB si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
Ekonomické oddělení
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Všeobecná/všeobecný účetní.
Co Vás na této pozici čeká?
- Samostatné účtování ucelené účetní agendy v rámci svěřené oblasti;
- účtování dodavatelských faktur, vnitropodnikových dokladů;
- kontrola náležitostí účetních dokladů;
- práce s exporty a importy dat do účetnictví;
- komunikace s obchodními partnery a s kolegy v rámci univerzity;
- další účetní práce dle pokynů hlavní účetní.
Co od Vás požadujeme?
- VŠ nebo středoškolské vzdělání ekonomického směru;
- orientace v účetní a daňové legislativě;
- základní komunikační schopnosti v angličtině;
- zájem o další vzdělávání a profesní růst, schopnost týmové práce, časová flexibilita;
- morální a občanská bezúhonnost;
- odpědnost, samostatnost, pečlivost a spolehlivost.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- 30 dnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: 1. 5. 2024 nebo dle dohody
Pracovní úvazek: 1,0
Druh pracovního poměru: zástup za rodičovskou dovolenou
Přihlášky do výběrového řízení spolu s životopisem zasílejte elektronicky nejpozději do 4. 4. 2024 vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
Rektorát si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatiky
IT oddělení
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice IT pracovník/pracovnice pro správu počítačové infrastruktury, údržbu a návrh technologických řešení pro provoz výpočetní techniky, podílení se na problematice kybernetické bezpečnosti Fakulty aplikované informatiky.
Co od Vás požadujeme?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou;
- znalost operačních systémů Microsoft Windows;
- základní přehled o platformě Office;
- základní zkušenosti práce s GPO systémy Windows v kombinaci s Active directory;
- znalost řešení SCCM výhodou;
- schopnost pracovat s příkazovou řádkou systémů Windows;
- základní znalost a práce se systémy Linux výhodou;
- ochota vzdělávat se a podílet se na implementaci nových technologických řešení;
- komunikativnost a schopnost týmové práce;
- aktivní znalost anglického jazyka;
- morální a občanská bezúnonnost.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- 30 dnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Náležitosti přihlášky:
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: 1. 6. 2024
Pracovní úvazek: 1,0
Pracovní smlouva: na dobu určitou, s tříměsíční zkušební lhůtou, s možností prodloužení
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte nejpozději do 22. 4. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
FAI si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institut
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice pracovníka/pracovnice administrátor/administrátorka nákupu na Univerzitním institutu, UTB ve Zlíně (Centrum polymerních systémů a Centrum energetických materiálů a zařízení)
Co Vás na této pozici čeká?
- Příprava poptávkových řízení a zpracování požadavků na nákup;
- příprava podkladů pro realizaci veřejných zakázek a jejich administraci;
- administrativně-organizační podpora v oblasti projektových činností akademických a vědeckých pracovníků.
Co od Vás požadujeme?
- VŠ vzdělání, případně vyšší odborná škola (zaměření technického směru výhodou);
- znalost problematiky zadávání veřejných zakázek z pohledu zadavatele výhodou;
- aktivní znalost anglického jazyka;
- velmi dobrá znalost MS Office (především Word, Excel);
- schopnost analytického myšlení;
- schopnost týmové práce, smysl pro detail, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- možnost kariérního růstu a osobnostního rozvoje;
- 30 dnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Náležitosti přihlášky:
- Motivační dopis;
- stručný strukturovaný životopis s definovanou úrovní znalosti anglického jazyka;
- čestné prohlášení o bezúhonnosti (týká se pouze uchazečů, kteří nejsou zaměstnanci UTB);
- případně doklad potvrzující jazykovou úroveň.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: duben 2024 případně dle dohody
Druh pracovního poměru: pracovní smlouva s tříměsíční zkušební lhůtou na dobu určitou
Plný pracovní úvazek.
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 24. 3. 2024 přednostně elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
UNI si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
Odbor marketingu a komunikace
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Specialista/specialistka marketingové komunikace.
Co Vás na této pozici čeká?
- Příprava a zajištění celouniverzitních akcí a eventů;
- tvorba textů do propagačních materiálů, brožur, časopisu a jejich produkce;
- podílení se na tvorbě komunikačního plánu UTB;
- realizace vlastních nápadů;
- pestrá práce napříč komunikačním mixem v digitálu i offline;
- administrativa spojená s prací ve veřejné instituci.
Co od Vás požadujeme?
- Vysokoškolské vzdělání (min. Bc.); nejlépe v oblasti marketingu či žurnalistiky;
- výborné formulační a stylistické schopnosti v českém jazyce;
- invenci, samostatnost a spolehlivost při organizaci eventů;
- kreativitu, inovaci, přehled v aktuálních komunikačních trendech a technologiích;
- schopnost samostané i týmové práce;
- uživatelská znalost MS Office;
- základní znalost úpravy obsahu webových stránek (práce s obsahem) výhodou;
- aktivní znalost anglického jazyka.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zajímavou a kreativní práci;
- práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- 30 dnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- služební mobilní telefon, služební notebook;
- přátelský kolektiv na oddělení;
- atraktivní pracovní prostředí (kancelář v centrum Zlína v Univerzitním centru U13);
- zaměstnanecké mobility;
- univerzitní merch;
- mnoho dalších benefitů, např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Náležitosti přihlášky:
Rádi bychom viděli ukázky vaší práce, jako například články, příspěvky nebo reklamní texty, abychom poznali váš styl. Pokud můžete, pošlete nám to nejlepší, co máte.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: duben 2024, případně dle dohody
Pracovní úvazek: 1,0
Pracovní smlouva: na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 24. 3. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
UTB si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.