strong>Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice Administrativní a spisový pracovník/pracovnice – metodik/metodička spisové služby a spisovny.
Požadavky:
- VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním oboru archivnictví se zaměřením na IT
- praxe v v oblasti spisové a archivní služby, při přípravě projektů podporujících spisovou službu
- praxe v oblasti práce s informačním systém spisové služby, příp. obdobným IS
- znalost zákona č. 499/2004 Sb., a související právní legislativy pro výkon spisové a archivní služby vč. orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů
- znalost práce s PC (MS Office, internet, ISDS, ISRS)
- znalost AJ
- praxe ve veřejné správě výhodou
- technické myšlení výhodou
- smysl pro týmovou spolupráci
- samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost, odolnost vůči stresu
- občanská a morální bezúhonnost
Náplň práce:
- metodické řízení a podpora uživatelů ESSS – dohled na výkon spisové služby (metodická podpora, školení, vytváření metodik a vnitřních norem)
- kompletní předarchivní péče ve spisovně
- komunikace s Moravským zemským archivem v Brně
- práce na PC v elektronické spisové službě (zastupování na podatelně)
- denní komunikace telefonicky a e-mailem
Nabízíme:
- dobré mzdové ohodnocení
- další možnost vzdělávání, jazykové kurzy
- zázemí stabilního zaměstnavatele
- 6 týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zvýhodněné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
- stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Termín nástupu: ihned
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Profesní životopis zasílejte do 10. 10. 2019 elektronicky na kariera@utb.cz nebo na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
Oddělení rozvoje lidských zdrojů,
Nám. T. G. Masaryka 5555,
760 01 Zlín.
K přihlášce je třeba doložit kopii/sken dokladů o vzdělání a čestné prohlášení o bezúhonnosti (příp. výpis z rejstříku trestů).
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologická
vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice Projektový/finanční manažer(ka).
Požadavky:
- VŠ vzdělání ekonomického či příbuzného směru
- orientace v dotační politice - oblast evropských fondů se zaměřením na vědu a výzkum výhodou, zejména operační programy OPVK a OPVVV
- velmi dobrá znalost MS Office (především Word, Excel)
- znalost anglického jazyka
- organizační schopnosti a analytické myšlení
- flexibilita, pečlivost, odpovědnost
- schopnost individuální práce i práce v týmu
- zkušenosti s prací v programu SAP výhodou
- znalost daňové a účetní problematiky výhodou
Náplň práce:
- administrace při přípravě, realizaci i udržitelnosti projektů financovaných ze zdrojů EU, dotací ze státního rozpočtu a jiných evropských iniciativ
- kontrola naplňování cílů a výstupů projektů a dalších souvisejících činností
- aktivní spolupráce s hlavním projektovým manažerem, hlavním finančním manažerem a projektovým manažerem FT
- zajištění a příprava podkladů pro podání žádosti o platbu, aktivní spolupráce s finanční účtárnou, ekonomickým oddělením a tajemníkem fakulty
- kontrola stavu rozpočtu a průběžného čerpání finančních prostředků projektu a správa rozpočtu projektu
- monitoring a reporting - příprava průběžných a závěrečných monitorovacích zpráv projektů
- vedení projektové dokumentace, včetně archivace
Nabízíme:
- nástupní hrubá mzda dle úrovně dosaženého vzdělání, odborné praxe a zkušeností
- práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele
- nárok na 6 týdnů dovolené
- možnost dalšího vzdělávání
- stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, možnost využití sportovišť univerzity, slevy u partnerů, univerzitní školka
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Termín nástupu: ihned, příp. dohodou
Pracovní smlouva: na dobu určitou (zástup za rodičovskou dovolenou)
Plný pracovní úvazek
Motivační dopis zasílejte spolu s profesním životopisem do 25. září 2019 elektronicky na adresu kariera@utb.cz nebo na:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
Nám. T. G. Masaryka 5555
760 05 Zlín
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Koleje a menza
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Pomocný pracovník/pracovnice v kuchyni
Pracovní náplň:
- pomocné kuchařské práce
- prodej a výdej jídel
- příprava jídelny na provoz před otevřením
- péče o čistotu výdejny a prostoru pro zákazníky
Požadujeme:
- zkušenosti v oboru vítány
- pečlivost, pracovní odpovědnost
- ochota učit se novým věcem
Nabízíme:
- mzda dle praxe a zkušeností (od 15 tis.)
- ranní směny (pondělí – pátek)
- 6 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (např. zvýhodněný mobilní tarif, slevy u partnerů, univerzitní školka)
Nástup: ihned
Profesní životopis zasílejte do 6. 9. 2019 elektronicky na adresu: kariera@utb.cz nebo na:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
Oddělení rozvoje lidských zdrojů,
nám. T. G. Masaryka 5555,
760 01 Zlín
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studií
vypisuje výběrové řízení na obsazení místa: Referent(ka) pro spolupráci s praxí.
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání
- organizační a komunikační schopnosti v akademickém prostředí
- znalost anglického jazyka
- analytické myšlení, zodpovědnost, pečlivost
- dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook)
- flexibilita
- morální a občanská bezúhonnost
Předpokládaný nástup: 2. 9. 2019 .
Plný pracovní úvazek.
Přihlášky zasílejte nejpozději do 22. 8. 2019 elektronicky na: kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
Oddělení rozvoje lidských zdrojů,
Nám. T. G. Masaryka 5555,
760 01 Zlín
K profesnímu životopisu s údaji o dosavadní praxi prosím doložte kopie dokladů o vzdělání a čestné prohlášení o bezúhonnosti.
Fakulta si vyhrazuje právo místo neobsadit.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Koleje a menza
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Samostatný kuchař/kuchařka.
Pracovní náplň:
- samostatná příprava jídel minutkové kuchyně před hosty
- tvorba nabídkového lístku jídel na objednávku („minutky“)
- vedení příručního skladu potravin
- příprava a výdej jídel pro účely společenských akcí (rauty, bankety, číše vína apod.)
Požadujeme:
- vyučení v oboru kuchař/-ka výhodou nebo praxe v oboru
- samostatnost
Nabízíme:
- mzda dle praxe a zkušeností (od 16 tis.)
- ranní směny (pondělí – pátek); 8,5 hodinová pracovní doba
- volné vánoční svátky
- 6 týdnů dovolené
- možnost profesního růstu
- zaměstnanecké benefity (výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, slevy u partnerů, univerzitní školka, možnost využití sportovišť a rekreačního zařízení univerzity za zvýhodněnou cenu)
Nástup: 2. 9. 2019
Pracovní pozice vhodná pro cizince.
Profesní životopis zasílejte do 17. 8. 2019 elektronicky na adresu: kariera@utb.cz nebo na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
Oddělení rozvoje lidských zdrojů,
nám. T. G. Masaryka 5555,
760 01 Zlín
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikací
vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice Referent/ka studijního oddělení.
Popis pracovní pozice:
- Komplexní zabezpečování chodu samostatného odborného úseku studijní agendy bakalářského studijního programu.
- Komunikace se studenty.
- Práce s informačním systémem STAG.
- Vyřizování korespondence.
- Spolupráce na organizačním zajištění zápisů do studia, imatrikulací, promocí aj.
Požadavky:
- Středoškolské či vysokoškolské vzdělání.
- Dobrou znalost práce s PC.
- Znalost práce se systémem STAG výhodou.
- Odpovědnost, samostatnost, pečlivost, schopnost týmové práce.
- Základní orientaci ve studijní problematice vysokých škol.
- Schopnost komunikace v anglickém jazyce výhodou.
- Morální a občanská bezúhonnost.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Termín nástupu: 1. 7. 2019, plný pracovní úvazek
Motivační dopis zasílejte spolu s profesním životopisem do 17. 6. 2019 elektronicky na: kariera@utb.cz nebo na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
Oddělení rozvoje lidských zdrojů,
nám. T. G. Masaryka 5555,
760 01 Zlín.
Zlínský kraj a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně vyhlašují výběrové řízení:
Název pracovní pozice |
Jednatel Technologického inovačního centra s.r.o. (TIC) |
Popis pozice |
- je zodpovědný za celkové řízení TIC po stránce strategické, obchodní, provozní, personální, finanční a projektové;
- jednatel je statutárním a výkonným orgánem TIC, je odpovědný valné hromadě TIC;
- jednatel je nadřízen všem zaměstnancům TIC;
- podporuje realizaci aktivit a projektů naplňujících Regionální inovační strategii Zlínského kraje a její akční plány;
- zodpovídá za řádnou péči o svěřený majetek (včetně budovy č. 23);
- zajišťuje kontakty s klienty a dalšími partnery, propojuje relevantní subjekty podílející se na vytváření příznivého inovačního prostředí ve Zlínském kraji.
|
Místo výkonu práce |
Zlín |
Požadavky: |
Podmínkou:
- VŠ vzdělání min. v magisterském studijním programu;
- znalost anglického jazyka na úrovni min. B2;
- občanská a trestní bezúhonnost;
- praxe ve vedoucí pozici min. 2 roky;
- znalost legislativního prostředí a orientace v procesech týkajících se fungování s.r.o.;
- zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení;
- samostatnost, flexibilita, loajalita;
- prokazatelné komunikační, organizační a reprezentační schopnosti, schopnost aktivního jednání na mezinárodní úrovni;
- dobrá znalost práce na PC (MS Office);
- odolnost vůči stresu a ovlivňování, integrita osobnosti, vyjednávací schopnosti;
- ŘP sk. B.
Výhodou:
- praxe v průmyslu a/nebo aplikovaném či akademickém výzkumu a/nebo v podpůrné inovační infrastruktuře (např. podnikatelské inkubátory, technologické parky, inovační centra apod.);
- povědomí o fungování regionální samosprávy;
- zkušenosti v oblasti regionálního rozvoje a podpory podnikání a inovací;
- znalost podnikatelského a výzkumně-vývojového prostředí ve Zlínském kraji;
- znalost podpůrných programů v ČR a EU v oblasti výzkumu, vývoje a inovací;
- dobrá znalost dalšího cizího jazyka.
|
K přihlášce je nutné připojit: |
- strukturovaný profesní životopis,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii),
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- doklad o dosažených jazykových dovednostech,
- motivační dopis,
- vlastní stručný koncept řízení společnosti TIC, obsahující klíčové rozvojové cíle a vizi jejich naplnění, v rozsahu max. 5 stran formátu A4.
|
Odměna jednatele: 65.000 Kč/měsíc.
Termín nástupu: po ukončení výběrového řízení, na základě usnesení Valné hromady společnosti TIC (předpoklad 1. 7. 2019, nebo dle dohody)
Lhůta k podání přihlášky:
Přihlášku v písemné podobě s požadovanými doklady zasílejte poštou nebo doručte osobně nejpozději do 31. května 2019 do 12:00 hodin na adresu:
Zlínský kraj
Odbor Kancelář ředitele
Oddělení personálních věcí a vzdělávání
Tř. T. Bati 21
761 90 Zlín
Zalepenou obálku označte: „NEOTEVÍRAT - VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – JEDNATEL TIC“.
K osobnímu pohovoru bude na základě zaslaných podkladů pozváno max. 5 nejvhodnějších uchazečů. Termín pohovorů: začátek června 2019.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo žádného uchazeče nevybrat a od výběrového řízení odstoupit nebo ho zrušit bez udání důvodu, a to kdykoliv v jeho průběhu i po vyhodnocení výběrového řízení. Uchazeč nese náklady, které mu účastí na výběrovém řízení vznikly.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informace o zpracování osobních údajů pro uchazeče o zaměstnání
ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „Obecné nařízení“)
- Správce osobních údajů: Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín, IČO: 70 89 13 20, telefon: +420 577 043 111, ID datové schránky: scsbwku
- Kontaktní údaje pověřence pro ochranu osobních údajů:
Zlínský kraj, Mgr. Ing. Zdeněk Vašátko, třída Tomáše Bati 21, 761 90 Zlín, telefon: +420 577 043 580, ID datové schránky: scsbwku, poverenec.oou@kr-zlinsky.cz
- Účelem zpracování osobních údajů je výběrové řízení na pozici Jednatel Technologického inovačního centra s.r.o. (TIC)
- Právním základem pro zpracování osobních údajů je skutečnost, že:
- zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje – čl. 6 odst. 1 písm. c) Obecného nařízení,
- zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů – čl. 6 odst. 1 písm. b) Obecného nařízení.
- Kategorie osobních údajů tvoří: identifikační a adresní údaje – jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, adresa trvalého bydliště, další nezbytné údaje dle požadavků na konkrétní pracovní místo (např. způsobilost k právním úkonům, odborná kvalifikace, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, znalost českého jazyka, řidičské oprávnění atd.), kontaktní údaje (telefon, e-mail).
- Osobní údaje jsou u správce zpracovávány pouze po nezbytnou dobu nutnou k plnění účelu zpracování uvedeným v bodu 3. Po této době jsou osobní údaje zlikvidovány nebo jsou dále uchovány po dobu stanovenou platným Spisovým a skartačním plánem, vydaným v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě.
- Osobní údaje nejsou správcem předávány jiným osobám.
- Máte právo:
- požadovat umožnění přístupu k Vašim osobním údajům,
- požadovat opravu nepřesných osobních údajů (pokud se domníváte, že Vaše osobní údaje zpracovávané správcem jsou nepřesné),
- požadovat omezení jejich zpracování,
- požadovat výmaz osobních údajů bez zbytečného odkladu,
- podat stížnost u dozorového orgánu.
- Svá práva vůči správci osobních údajů uplatňujte cestou pověřence pro ochranu osobních údajů.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa Referent/ka personálního odboru.
Požadavky:
- VŠ vzdělání - ekonomický nebo právní směr
- znalost pracovně právních předpisů a související problematiky výhodou
- velmi dobrá znalost práce na PC, znalost práce v IS SAP výhodou
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost
- prezentační a organizační dovednosti
- znalost anglického jazyka
Náplň práce:
- administrace personální agendy na svěřené součásti
- příprava podkladů pro zpracování mezd
- nastavování zdrojů financování v IS SAP
Nabízíme:
- práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele
- moderní pracovní prostředí s kanceláří v centru Zlína
- nárok na 6 týdnů dovolené
- možnost dalšího vzdělávání
- stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, možnost využití sportovišť univerzity, slevy u partnerů, univerzitní školka
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dohodou
Druh pracovního poměru: na dobu určitou, následně na dobu neurčitou
Motivační dopis s profesním životopisem zasílejte nejpozději do 20.5.2019 elektronicky na adresu: kariera@utb.cz nebo na:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
Oddělení rozvoje lidských zdrojů,
Nám. T. G. Masaryka 5555,
760 01 Zlín
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice Projektový manažer/ka.
Požadavky:
- VŠ vzdělání ekonomického či příbuzného směru
- orientace v dotační politice – oblast evropských fondů se zaměřením na vědu a výzkum výhodou, zejména operační programy OPVK a OP VVV
- velmi dobrá znalost MS Office (především Word, Excel)
- znalost anglického jazyka
- organizační schopnosti a analytické myšlení
- flexibilita, pečlivost, odpovědnost
- schopnost individuální práce i práce v týmu
- zkušenosti s prací v programu SAP výhodou
- znalost daňové a účetní problematiky výhodou
Náplň práce:
- administrace při přípravě, realizaci i udržitelnosti projektů financovaných ze zdrojů EU, dotací ze státního rozpočtu a jiných evropských iniciativ
- spolupráce s projektovými a finančními manažery projektů na jednotlivých součástech univerzity
- kontrola naplňování cílů a výstupů projektů a dalších souvisejících činností
- monitoring a reporting - příprava průběžných a závěrečných monitorovacích zpráv projektů
- vedení projektové dokumentace, včetně archivace
Nabízíme:
- nástupní hrubá mzda dle úrovně dosaženého vzdělání, odborné praxe a zkušeností (orientačně 30.000 Kč)
- práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele
- moderní pracovní prostředí s kanceláří v centru Zlína
- pružnou pracovní dobu
- nárok na 6 týdnů dovolené
- možnost dalšího vzdělávání
- stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, možnost využití sportovišť univerzity, slevy u partnerů, univerzitní školka
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Termín nástupu: dohodou
Pracovní smlouva: na dobu určitou s tříměsíční zkušební lhůtou, s možností prodloužení
Plný pracovní úvazek
Motivační dopis zasílejte spolu s profesním životopisem do 30. 04. 2019 elektronicky na adresu kariera@utb.cz nebo na:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
Nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Koleje a menza
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Pomocný pracovník/pracovnice v kuchyni.
Pracovní náplň:
- pomocné kuchařské práce
- výdej hotových jídel
- péče o čistotu kuchyně a zázení
- mytí bílého a černého nádobí
Požadujeme:
- zkušenosti v oboru vítány
- pečlivost, pracovní odpovědnost
Nabízíme:
- mzda dle praxe a zkušeností (od 13 tis.)
- ranní směny (pondělí – pátek)
- 6 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity
Nástup: 1. 5. 2019
Profesní životopis zasílejte do 5. 4. 2019 na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
Oddělení rozvoje lidských zdrojů,
nám. T. G. Masaryka 5555,
760 01 Zlín
nebo elektronicky na adresu: kariera@utb.cz