Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Koleje a menza
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Cukrář/cukrářka.
Co Vás na této pozici čeká?
- Samostatná příprava a úprava surovin pro cukrářskou výrobu;
- příprava, výpočet spotřeby surovin pro výrobu cukrářských výrobků;
- výroba zákusků, dortů a restauračních moučníků;
- výroba jemného pečiva, slaných sušenek a jiných chuťovek;
- pomocné práce při výrobě ostatních jídel.
Co od Vás požadujeme?
- Vyučení v oboru cukrář/cukrářka, kuchař/kuchařka nebo praxe v oboru;
- samostatnost;
- chuť pracovat;
- schopnost pracovat v týmu.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Mzda dle praxe a zkušeností od 30 000 Kč;
- možnost profesního růstu;
- práce na ranní směnu, pondělí - pátek;
- 6 týdnů dovolené;
- volné vánoční svátky;
- pracovní oděv a zajištění jeho údržby;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dohodou
Pracovní úvazek: 1,0
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte elektronicky nejpozději do 15. 11. 2024 vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
KMZ si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikací
Referát proděkana pro vnitřní a vnější vztahy
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Specialista/specialistka marketingové komunikace.
Co Vás na této pozici čeká?
- Příprava a zajištění fakultních akcí a eventů;
- tvorba obsahu do komunikačních kanálů fakulty;
- podílení se na tvorbě komunikačního plánu fakulty;
- administrativa spojená s prací ve veřejné instituci.
Požadované znalosti a zkušenosti
- Marketingová komunikace na sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) – tvorba obsahu, plánování kampaní, správa profilů, analýza výsledků;
- psaní a korektury tiskových zpráv, článků a dalšího textového obsahu, copywriting;
- správa webových stránek – základní znalost CMS (WordPress), aktualizace obsahu;
- organizační a produkční zkušenosti s pořádáním akcí, včetně plánování, koordinace s dodavateli a zajištění technické podpory;
- zkušenost s komunikací s médii a veřejností;
- znalost práce v SW Canva, MS Office (znalost Adobe Photoshop, Illustrator výhodou).
Co od Vás požadujeme?
- Minimálně SŠ vzdělání;
- výborné komunikační a prezentační dovednosti;
- empatie a schopnost rozumět očekáváním mladší generace, včetně důrazu na autentickou a transparentní komunikaci;
- schopnost pracovat samostatně i v týmu;
- iniciativa při řešení nečekaných situací;
- dobrý time management – schopnost efektivně plánovat a realizovat více projektů současně;
- pečlivost a důraz na detail, schopnost dodržovat a hlídat termíny;
- aktivní přístup k učení nových trendů a technologií v oblasti marketingové komunikace a event managementu;
- schopnost budovat a udržovat jednotný vizuální i verbální styl komunikace fakulty;
- schopnost integrovat obsah a sdělení napříč různými komunikačními kanály (web, sociální sítě, tisk, eventy) v souladu s celkovou strategií fakulty;
- anglický jazyk úrovně B2;
- časová flexibilita.
Výhodou:
- Zájem o oblast umění, designu, filmu a reklamy, orientace v kulturním prostředí;
- orientace v popkultuře, aktuálních (digitálních) trendech a zájmech mladší generace.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zajímavou a tvůrčí práci;
- práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- 30 dnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- služení mobilní telefon, notebook;
- přátelský kolektiv na oddělení;
- zaměstnanecké mobility;
- mnoho dalších benefitů, např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Náležitosti přihlášky:
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: 3. 2. 2025, případně i dříve (dle dohody)
Pracovní úvazek: 1,0
Pracovní smlouva: na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte přednostně elektronicky nejpozději do 3. 11. 2024 vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
FMK si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
Do kolektivu zaměstnanců Centra výpočetní techniky (CVT), oddělení informačních systémů, hledáme novou kolegyni nebo kolegu.
Co Vás na této pozici čeká?
- Administrace studijního informačního systému (IS/STAG);
- pravidelná kontrola funkčnosti systému, aktualizace na úrovni operačního systému a aplikačního prostředí;
- monitoring a diagnostika provozu operačních systémů;
- spolupráce s dodavatelem systému (řešení problémů, rozvoj systému);
- spolupráce s dodavateli podpůrných systémů (platební brána, ekonomický systém apod.);
- spolupráce a zajišťování technické podpory součástem univerzity (metodika, poradenství);
- podpora studijních oddělení, vytváření výstupů dle požadavků uživatelů;
- vedení a udržování dokumentace.
Co od Vás požadujeme?
- VŠ vzdělání technického směru (zaměření informatika nebo matematika);
- obecná znalost linuxových operačních systémů (Red Hat, Debian);
- znalost problematiky relačních databází (Oracle 19c a vyšší verze);
- základy jazyka SQL;
- základní znalost hardware serverů;
- orientaci v oblasti informačních technologií a systémů;
- samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, ochota učit se;
- znalost AJ - komunikace a čtení technické dokumentace.
Výhodou jsou znalosti:
- architektury a principů DWH;
- jazyka PL/SQL.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Moderní pracovní prostředí s kanceláří v centru Zlína;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- pružnou pracovní dobu (s pevnou částí od 9 do 14 hodin);
- nárok na 6 týdnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem - např. výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, možnost využití sportovišť univerzity ve zlíně a celoroční rekreace v univerzitní chatě Portáš v Javorníkách.
Náležitosti přihlášky:
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pracovní úvazek: 1,0
Pracovní smlouva: na 1 rok s 3 měsíční zkušební dobou a možností jejího dalšího prodloužení
Mzdové podmínky v souladu se Mzdovým předpisem UTB, při splnění podmínek dosaženého VŠ vzdělání, praxe a dosavadních zkušeností nástupní mzda 40.000 Kč.
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 31. 10. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
K žádosti je třeba doložit kopii dokladů o vzdělání a čestné prohlášení o bezúhonnosti.
UTB si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
Do kolektivu zaměstnanců Centra výpočetní techniky (CVT) hledáme novou kolegyni nebo kolegu.
Co Vás na této pozici čeká?
- Administrace, údržba a rozvoj hardware serverové infrastruktury;
- administrace virtualizovaného prostředí na platformě Hyper-V;
- správa diskových úložišť;
- správa uložených dat - zálohování, obnova, zabezpečení;
- pravidelná instalace bezpečnostních záplat a aktualizací;
- vedení řádné dokumentace ke spravované oblasti.
Co od Vás požadujeme?
- VŠ vzdělání technického směru;
- orientace v hardware serverů a diskových polí (SAN);
- znalost serverových operačních systémů MS Windows na administrátorské úrovni;
- orientace v principech fungování sítí a síťových protokolů (TCP/IP);
- samostatnost, komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, ochota učit se;
- znalost AJ - komunikace a čtení technické dokumentace.
Výhodou jsou zkušenosti:
- s administrací virtualizační platformy Hyper-V nebo VMware;
- s Active Directory;
- se zálohovacími software Veeam Backup;
- s administrací operačního systému Linux;
- s některým ze skriptovacích jazyků;
- v oblasti automatizace úloh.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Moderní pracovní prostředí s kanceláří v centru Zlína;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- pružnou pracovní dobu (s pevnou částí od 9 do 14 hodin);
- nárok na 6 týdnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem - např. výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, možnost využití sportovišť univerzity ve Zlíně a celoroční rekreace v univerzitní chatě Portáš v Javorníkách.
Náležitosti přihlášky:
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pracovní úvazek: 1,0
Mzdové podmínky v souladu se Mzdovým předpisem UTB, při splnění podmínek dosaženého VŠ vzdělání, praxe a dosavadních zkušeností nástupní mzda 40.000 Kč.
Pracovní smlouva na 1 rok s 3 měsíční zkušební dobou a možností jejího dalšího prodloužení.
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 31. 10. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
UTB si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Koleje a menza
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Samostatný kuchař/samostatná kuchařka.
Co Vás na této pozici čeká?
- Samostatná příprava hotových jídel i minutkové kuchyně;
- příprava jídel pro účely společenských akcí (rauty, bankety, číše vína apod.);
- spolupráce na tvorbě jídelních lístků.
Co od Vás požadujeme?
- Vyučení v oboru kuchař/kuchařka nebo praxe v oboru;
- samostatnost;
- chuť pracovat;
- schopnost pracovat v týmu.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Mzda dle praxe a zkušeností od 30.000 korun;
- možnost profesního růstu;
- práce na ranní směnu, pondělí - pátek;
- 6 týdnů dovolené;
- volné vánoční svátky;
- pracovní oděv a zajištění jeho údržby;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- zaměstnanecké benefity (slevy u partnerů, univerzitní školka, možnost využití sportovišť a rekreačního zařízení univerzity za zvýhodněnou cenu, výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky atd.).
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pracovní úvazek: 1,0
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 31. 10. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
KMZ si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
Projektové oddělení
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Projektový manažer/ projektová manažerka pro Projektové oddělení Rektorátu.
Co Vás na této pozici čeká?
- Administrace při přípravě, realizaci i udržitelnosti projektů financovaných ze zdrojů EU, dotací ze státního rozpočtu a jiných evropských iniciativ;
- spolupráce s projektovými a finančními manažery projektů na jednotlivých součástech univerzity;
- kontrola naplňování cílů a výstupů projektů a dalších souvisejících činností;
- monitoring a reporting - příprava průběžných a závěrečných monitorovacích zpráv projektů;
- vedení projektové dokumentace, včetně archivace.
Co od Vás požadujeme?
- Vysokoškolské vzdělání ekonomického či příbuzného směru;
- orientace v dotační politice – oblast evropských fondů se zaměřením na vzdělávání či vědu a výzkum výhodou, zejména operační programy OP VaVpI, OP VVV a OP JAK;
- velmi dobrá znalost MS Office (především Excel, Word);
- znalost anglického jazyka;
- organizační schopnosti a analytické myšlení;
- flexibilita, pečlivost, odpovědnost, samostatnost;
- schopnost individuální práce i práce v týmu.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Nástupní hrubou mzdu dle úrovně dosaženého vzdělání, odborné praxe a zkušeností;
- práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- moderní pracovní prostředí s kanceláří v centru Zlína;
- nárok na 6 týdnů dovolené;
- možnost dalšího vzdělávání;
- stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky, možnost využití sportovišť univerzity, slevy u partnerů, univerzitní školka.
Náležitosti přihlášky:
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pracovní smlouva: na dobu určitou, s tříměsíční zkušební lhůtou, s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Plný pracovní úvazek.
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 31. 10. 2024 přednostně elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
Rektorát si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Koordinátor/ka Centra celoživotního vzdělávání.
Co Vás na této pozici čeká?
- Samostatná realizace a koordinace aktivit v oblasti celoživotního vzdělávání (CŽV);
- správa a aktualizace vnitřních předpisů a metodických pokynů v oblasti CŽV;
- správa Portálu CŽV - prezentace centralizované nabídky veřejnosti;
- zajišťování poradenství a informační činnosti pro zájemce o CŽV;
- poskytování metodické podpory garantům vzdělávacích programů;
- příprava a administrace projektů v rámci CŽV a strategických projektů pro spolupráci s praxí;
- spolupráce s akademickými i neakademickými pracovníky a rozvoj spolupráce s externími partnery.
Co od Vás požadujeme?
- VŠ vzdělání;
- zkušenost na obdobné pozici výhodou;
- schopnost pracovat samostatně a organizovat činnosti ve více oblastech najednou;
- výborné komunikační dovednosti, zodpovědnost a pečlivost;
- aktivní znalost anglického jazyka.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Nástupní hrubou mzdu dle úrovně dosaženého vzdělání, odborné praxe a zkušeností;
- práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- moderní pracovní prostředí s kanceláří v centru Zlína;
- nárok na 6 týdnů dovolené;
- možnost dalšího vzdělávání;
- stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele.
Náležitosti přihlášky:
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dle dohody
Pracovní úvazek: plný úvazek
Pracovní smlouva: na dobu určitou, s tříměsíční zkušební lhůtou, s možností prodloužení
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 20. 10. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
UTB si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Koleje a menza
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Řidič/ka dodávky - brigáda (zástup za nemoc)
Co Vás na této pozici čeká?
- Řízení motorového vozidla do 3,5 t;
- kontrola a příprava vozidla před jízdou;
- zajištění údržby a běžných oprav vozidla;
- rozvoz potravin a jídel na výdejny;
- ukládání a zajišťování nákladu;
- vykládání nákladu na výdejnách;
- dodržování hygienických předpisů;
- spolupráce se všemi provozy Kolejí a menzy (ubytování, stravování, catering);
- spolupráce při zajišťování údržby na provozech Kolejí a menzy.
Co od Vás požadujeme?
- Řidičský průkaz sk. B;
- nutnost dodržování pracovní rozvrhu a stanovené trasy;
- samostatnost;
- schopnost pracovat v týmu.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Mzda 160 Kč/hod hrubého;
- práce na ranní směnu (pondělí - pátek);
- pracovní doba 6:00 - 14:30 hodin
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dle dohody
Zástup za nemoc (prosinec 2024 - duben 2025).
Profesní životopis zasílejte elektronicky nejpozději do 20. 10. 2024 vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
KMZ si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Koleje a menza
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Prodavač/ka potravinářského zboží.
Co Vás na této pozici čeká?
- Pultový prodej zákazníkům (cukrovinky, bagety, studená a teplá kuchyně);
- práce na pokladně (hotovost, karty);
- zajišťování každodenního provozu bufetu;
- obsluha technologického vybavení bufetu;
- mytí použitého nádobí;
- úklid prodejních prostor a zázemí bufetu;
- nepravidelná výpomoc při pořádání akcí (catering, rauty, banekty, číše vína apod.);
- zástup vedoucího bufetu v době její nepřítomnosti.
Co od Vás požadujeme?
- Vyučení v oboru prodavač/ka (výhodou) nebo praxe v oboru;
- pracovní zkušenosti na obdobné pozici vítány;
- samostatnost;
- příjemné vystupování a komunikace se zákazníky;
- chuť pracovat;
- inovativní přístup;
- schopnost pracovat v týmu;
- základní znalost AJ vítána.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Mzda dle praxe a zkušeností;
- práce na ranní směnu (pondělí - pátek), občas sobota;
- možnost profesního růstu;
- 6 týdnů dovolené (4 týdny v době letních prázdnin);
- volné vánoční svátky;
- pracovní oděv a zajištění jeho údržby;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- zaměstnanecké benefity (výhodný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, slevy u partnerů, univerzitní školka, možnost využití sportovišť a rekreačního zařízení univerzity za zvýhodněnou cenu).
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: dohodou
Pracovní úvazek: 1,0
Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 10. 10. 2024 elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
KMZ si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rektorát
vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice pokladní/účetní.
Co Vás na této pozici čeká?
- Samostatné vedení hlavní pokladny;
- účtování dodavatelských faktur, vnitropodnikových dokladů;
- kontrola náležitostí účetních dokladů;
- práce s exporty a importy dat do účetnictví;
- komunikace s kolegy v rámci univerzity;
- další účetní práce dle pokynů hlavní účetní.
Co od Vás požadujeme?
- VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického směru;
- praxe v oblasti pokladní/účetní činnosti;
- orientace v účetní a daňové legislativě;
- základní komunikační schopnosti v angličtině;
- zájem o další vzdělávání a profesní růst, schopnost týmové práce, časová flexibilita
- morální a občanská bezúhonnost;
- odpovědnost, samostatnost, pečlivost a spolehlivost.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
- 30 dnů dovolené;
- možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
- možnost školení a dalšího vzdělávání;
- další benefity poskytované zaměstnavatelem – např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.
Co ještě oceníme?
- Praxe na stejné či obdobné pozici;
- znalost ekonomického - informačního systému SAP.
Informace o pracovním místě:
Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: co nejdříve
Pracovní úvazek: plný úvazek
Druh pracovního poměru: na dobu určitou, později možnost prodloužení na dobu neurčitou
Motivační dopis spolu se strukturovaným životopisem zasílejte nejpozději do 13. 10. 2024 přednostně elektronicky vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín
UTB si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.