Specialista/specialistka marketingové komunikace

PŘIHLÁŠKA K VŘ
Datum zveřejnění:
18. 10. 2024

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikací
Referát proděkana pro vnitřní a vnější vztahy

vypisuje výběrové řízení na obsazení pozice Specialista/specialistka marketingové komunikace.

Co Vás na této pozici čeká?

  • Příprava a zajištění fakultních akcí a eventů;
  • tvorba obsahu do komunikačních kanálů fakulty;
  • podílení se na tvorbě komunikačního plánu fakulty;
  • administrativa spojená s prací ve veřejné instituci.

Požadované znalosti a zkušenosti

  • Marketingová komunikace na sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube) – tvorba obsahu, plánování kampaní, správa profilů, analýza výsledků;
  • psaní a korektury tiskových zpráv, článků a dalšího textového obsahu, copywriting;
  • správa webových stránek – základní znalost CMS (WordPress), aktualizace obsahu;
  • organizační a produkční zkušenosti s pořádáním akcí, včetně plánování, koordinace s dodavateli a zajištění technické podpory;
  • zkušenost s komunikací s médii a veřejností;
  • znalost práce v SW Canva, MS Office (znalost Adobe Photoshop, Illustrator výhodou).

Co od Vás požadujeme?

  • Minimálně SŠ vzdělání;
  • výborné komunikační a prezentační dovednosti;
  • empatie a schopnost rozumět očekáváním mladší generace, včetně důrazu na autentickou a transparentní komunikaci;
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu;
  • iniciativa při řešení nečekaných situací;
  • dobrý time management – schopnost efektivně plánovat a realizovat více projektů současně;
  • pečlivost a důraz na detail, schopnost dodržovat a hlídat termíny;
  • aktivní přístup k učení nových trendů a technologií v oblasti marketingové komunikace a event managementu;
  • schopnost budovat a udržovat jednotný vizuální i verbální styl komunikace fakulty;
  • schopnost integrovat obsah a sdělení napříč různými komunikačními kanály (web, sociální sítě, tisk, eventy) v souladu s celkovou strategií fakulty;
  • anglický jazyk úrovně B2;
  • časová flexibilita.
Výhodou:
  • Zájem o oblast umění, designu, filmu a reklamy, orientace v kulturním prostředí;
  • orientace v popkultuře, aktuálních (digitálních) trendech a zájmech mladší generace.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou a tvůrčí práci;
  • práci a zázemí u stabilního zaměstnavatele;
  • 30 dnů dovolené;
  • možnost stravování v místě výkonu práce a s příspěvkem zaměstnavatele;
  • možnost školení a dalšího vzdělávání;
  • služení mobilní telefon, notebook;
  • přátelský kolektiv na oddělení;
  • zaměstnanecké mobility;
  • mnoho dalších benefitů, např. zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, možnost zvýhodněného využití našeho rekreačního zařízení, univerzitní školka, slevy u partnerů.

Náležitosti přihlášky:

Informace o pracovním místě:

Místo práce: Zlín
Předpokládaný nástup: 3. 2. 2025, případně i dříve (dle dohody)
Pracovní úvazek: 1,0

Pracovní smlouva: na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Přihlášky do výběrového řízení spolu se strukturovaným životopisem zasílejte přednostně elektronicky nejpozději do 3. 11. 2024 vyplněním formuláře níže nebo na kariera@utb.cz, případně na adresu:

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Oddělení rozvoje lidských zdrojů
nám. T. G. Masaryka 5555
760 01 Zlín

FMK si vyhrazuje právo na neobsazení pozice.


Přihláška k výběrovému řízení

© 2021 Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Všechna práva vyhrazena
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram